Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Σήμερα τον ...πίνουμε μόνο στο σπίτι!

Πριν δύο Σάββατα είχαμε την περίφημη «Ώρα της γης»…
http://redduckling.blogspot.com/2009/03/blog-post_28.html

Με ανακούφιση υποδέχτηκα τον ερχομό αυτής της ώρας καθώς δεν άντεχα άλλο ένα γκρουπ στο facebook να με καλεί να συμμετάσχω,
δεν άντεχα άλλο ένα εισερχόμενο mail να με ενημερώνει για το περιβάλλον που κινδυνεύει…

Όμως εκεί που το mail μου είχε αρχίσει να ηρεμεί από τις δεκάδες προσκλήσεις για να σβήσω τα φώτα, έρχεται αυτό το Σάββατο το …μποϊκοτάζ στις καφετέρειες!

Έτσι είναι δυστυχώς το ίντερνετ. Κάποιος «καμμένος» εκεί που κάθεται του κατεβαίνει μια ιδέα. Ανοίγει το PC, πληκτρολογεί 50 λέξεις και αυτό ήταν!!

Θα μου πείτε βέβαια και εσύ ρε red duckling σε τι διαφέρεις;; Οκ, «καμμένος» είμαι κι εγώ που ό,τι μου έρθει το γράφω και το δημοσιεύω!

Αλλά συγνώμη ρε παιδιά δεν γεμίζω τα mails σας με μηνύματα που «πρέπει» να τα προωθήσετε! Ένα blog έχω και όποιος θέλει με διαβάζει. Και στο facebook επίσης όποιος θέλει με δέχεται σαν φίλο!

…Επιστρέφω στο θέμα μου. «Αγαπητοί εσπρεσάκιδες, φραπεδάκιδες, καπουτσινάκιδες»… Έτσι ξεκινάει το μήνυμα για το μποϊκοτάζ που μου έχει έρθει στο mail γύρω στις 315 φορές την τελευταία εβδομάδα!

Ένα μήνυμα που συνεχίζει απευθυνόμενο στη γενιά των 700 ευρών. Έλεος, ρε παιδιά, ΕΛΕΟΣ με αυτή την γενιά! Κάθε φορά που κάποιος θέλει να κλαφτεί για τα «χάλια» της κοινωνίας μας, κολλάει στη κουβέντα τη γενιά των 700 ευρών και νομίζει ότι εκπόνησε πολιτικό μανιφέστο!!

Και στη συνεχίζει το μήνυμα καταλήγει κάπως έτσι: «Το Σάββατο 11 Απριλίου 2009 δεν θα πάμε για τον καθιερωμένο καφέ με φίλους. Ας απολαύσουμε τη βόλτα μας στα μαγαζιά και στους δρόμους και ας μαζευτούμε στα σπίτια μας για καφέ»…

!!!!!!!!!!

Δεν θέλω να σχολιάσω κάτι περισσότερο. Άλλωστε ολόκληρη γη σώσαμε πριν δεκαπέντε μέρες, δεν θα καταφέρουμε να ρίξουμε την τιμή του καφέ;;

Αυτό που ζητάω σαν παράκληση είναι οποιοδήποτε mail σας στείλουν την επόμενη φορά που θα αφορά την ώρα των ωκεανών, την ώρα των πολυκατοικιών, την ώρα των ουρακοντάγκων…

Ή οποιοδήποτε mail σας ζητάει να μποϊκοτάρετε για μία ημέρα τον ύπνο, τη σοκολάτα με φουντούκι, το σεξ, το γιαούρτι με 2% λιπαρά…

Σας παρακαλώ μην μου το προωθήσετε!!

ΥΓ: Τουλάχιστον αγαπητέ εμπνευστή της σημερινής ημέρες δεν μπορούσες να φτιάξεις μια αφίσα;; Έτσι για να ομορφύνεις οπτικά το μποϊκοτάζ σου;; Τόσο δύσκολο ήταν;;
Να, θα μπορούσες σε 5 λεπτάκια να φτιάξεις αυτό:


Για το γνήσιο της ερυθρόλευκης υπογραφής,
ЯD

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν πίνεις το καφέ σου στο Βερολίνο, θα ξανασκεφτείς αυτό που έγραψες σήμερα!
Και με την κούπα στην επιστροφή, εύχομαι!

Red Duckling είπε...

Δυστυχώς δεν θα είμαι Βερολίνο…
Αλλά έχω πιει καφεδάκι σε Βαρκελώνη, Ρώμη…
Σε κεντρικούς δρόμους με 1,20 ή 1,50€!!

Έχω πιει στο κέντρο του Λονδίνου στα starbucks τον πιο μεγάλο καφέ με 2,60 λίρες, περίπου 3€!!
Στα starbucks στους Απελόκηπους ο ΙΔΙΟΣ καφές,
έχει διπλάσια τιμή…

Τι να λέμε…

Απλά όλα αυτά τα μποϊκοτάζ των 24 ωρών είναι για το τίποτα…

Εγώ «μποϊκοτάρω» καθημερινά τους Γρηγόρηδες, Εβερεστ και τους λοιπούς φτιάχνοντας το καφεδάκι μου στη δουλειά…

Τους «μποϊκοτάρω» όχι για να ρίξουν τις τιμές, αλλά για να σώσω την τσέπη μου…

Και γιατί δεν γράφει στο κούτελό μου… ΚΟΡΟΪΔΟ!

Thanks για την ευχή…
Άντε να πάρουμε το ευρωπαϊκόοοοοοο…

Ανώνυμος είπε...

Με γνώση στη καταναλωτική συμπεριφορά του Έλληνα, ακόμα και μια ημέρα να γινόταν θα ήταν θαύμα.
Αλλά το προσωπικό μποϊκοτάζ είναι το καλύτερο και υπάρχουν πολλές αφορμές σε αυτή τη χώρα.
Όσο για τη κούπα, μακάρι, θα είναι κάτι που μας λείπει καιρό!

Red Duckling είπε...

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου...

Αλλά θαύματα γινόντουσταν πριν 2000 χρόνια...

Σάββατο του Λαζάρου σήμερα,
ευτυχώς πρόλαβε και αναστήθηκε...

Για τον Ελληνα καταναλωτή δεν το βλέπω!!

Να είσαι καλά my friend!