Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Κουτσιανικου...ζουλάθηκαν ούλοι στον Εργοτέλη!

Πριν από λίγο μιλούσα με μια ξαδέλφη μου από το Ηράκλειο.

Πρόσφατα μετακόμισε σε νέο σπίτι και ήθελε να μου πει τα νέα της.

«Είμαι στεναχωρημένη… Ξέρεις τι αδυναμία έχω στο γιο μου»…

Στεναχωρημένη γιατί; Μετακόμισε σε νέο σπίτι και ο μικρός Ηλίας

έχει επιτέλους το δικό του δωμάτιο…

«Εδώ είναι το πρόβλημα! Ο Ηλίας θέλει να γεμίσει τους τοίχους με αφίσες!»

Και γι’ αυτό σκάει; Και ποιος πιτσιρικάς δεν το κάνει αυτό;;

«Ναι αλλά έχει τρέλα με το ποδόσφαιρο και ιδιαίτερα με τον Κουτσιανικούλη»…

Δε βλέπω κάποιο πρόβλημα μέχρι εδώ!

«Καλά εσύ που ασχολείσαι με τα αθλητικά, δεν διάβασες τις δηλώσεις του Τζώρτζογλου;»

Νομίζω ότι η ξαδέλφη με δουλεύει…

«Και όμως ισχύει! Μπες και στο facebook, έφτιαξαν γκρουπάκι!»

Μάλλον τα έχει χάσει η κακομοίρα…

Πιστεύει όντως ότι η αφίσα του Κουτσιανικούλη πωλείται 1.000.000 ευρώ!!

Χα, χα, χα!

Έλεος…

Για να μπω και στο site του Afisorama…







Δεν υπάρχουν σχόλια: