Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

"Ενιαίος και αδιαίρετος"

Καλημερίζω!

Μετά τη χθεσινοβραδινή ανάρτηση για τον «αγριεμένο» Οσκαρ, επιστρέφω στα καθ' υμάς. Σήμερα δεν είμαι και στα πολύ καλά μου. Όχι φυσικά, δε φταίει η χθεσινή ισοπαλία στη Τρίπολη. Όταν στο 35’ μας έχουν ξυπνήσει μνήμες Ιωαννίνων με το κοντούλη Φιλομένο να κάνει πάρτη στον αέρα της μικρής περιοχής, πάλι καλά που σώσαμε τη παρτίδα. Δεύτερη Ανόρθωση την ίδια χρονιά δεν αντέχεται…

Απλά έχω ένα παράπονο και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας. Ένα πολύ μεγάλο παράπονο από τις εφημερίδες που απευθύνονται στο κόσμο του Ολυμπιακού: Κύριοι του Πρωταθλητή και του Φωτός, εμείς δεν έχουμε ψυχή; Δεν …αξίζουμε ένα σούπερ δώρο; Δε βλέπετε οι άλλες εφημερίδες πως νοιάζονται για τους οπαδούς τους;

Τι εννοώ; Για ρίξτε μια ματιά στα σημερινά πρωτοσέλιδα…

Πράσινη και Derby συναγωνίζονται για το ποια θα δώσει το καλύτερο δώρο στους Παναθηναϊκούς το Σάββατο που μας έρχεται! Και φυσικά εννοείται ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!

Βέβαια αν ήμουν Παναθηναϊκός, δεν θα είχε κανένα δίλλημα.

Θα τις αγόραζα και τις δυο!!
Τι πρόβλημα αντιμετωπίζω τα τελευταία χρόνια; Δεν μπορώ να μετρήσω τη διαφορά από τον Ολυμπιακό. Όλο μεγαλώνει, μεγαλώνει, μεγαλώνει…

Και να σου ο γλυκός μου Παύλος πως με σκέφτεται:
Μου δίνει δώρο ένα χάρακα του Παναθηναϊκού!

Επιτέλους θα μπορώ να τη …μετρήσω!

Και όχι μόνο… Επειδή δεν δύναμαι να βλέπω που έχουν φτάσει τα πρωταθλήματα του Ολυμπιακού, ο χάρακας έχει και ΜΕΓΕΘΥΝΤΙΚΟ ΦΑΚΟ!

Ωστόσο δημιουργείται έτσι ένα σοβαρό πρόβλημα.
Διαπιστώνοντας στη πράξη πόσο μακριά μου είναι ο Θρύλος, με πιάνει άγχος…
Νευριάζω…
Στρεσάρομαι…

Εκεί λοιπόν που τα έχω παίξει, έρχεται το Derby την ίδια μέρα και μου δίνει το μπαλάκι αντι-στρες του Τριφυλλιού!!

Εεεεεεε;;

Δεν είναι απίθανο;;
Απίστευτη συνεννόηση Παύλου –
Derby!

Σάββατο 21 Μαρτίου 2009,
ημέρα που ο ενιαίος και αδιαίρετος Παναθηναϊκός γίνεται πράξη!!

ΥΓ1: Ξεσκόνισα το πρωτοσέλιδο των Σπορ του Βορρά και δε βρήκα καμιά αναφορά στο δώρο που διαφήμιζαν για σήμερα… Ελπίζω να υπάρχει μέσα στην εφημερίδα! Δεν είναι και λίγο να έχεις στη κατοχή σου αφίσα και αυτόγραφο του «Goalkeeper who defeated twice by L.V.»!

ΥΓ2: Αν υποψιαστώ πως με διαβάζει ο Πρίγκιψ του Ποδονίφτη…
Εκεί που του τα έχωνα για το νόμο του, φέρεται να είπε για τον Μπλάνκο «εγώ ή αυτός».
Για να δούμε τώρα πώς θα εφαρμοστεί ο περίφημος νόμος του…

Για το γνήσιο της ερυθρόλευκης υπογραφής,
ЯD

Δεν υπάρχουν σχόλια: